Friday, May 27, 2011

KERJA BARU

secara rasminya mia dah kejer kat tmpat baru...
23/5/2011
kejer apa???

part time promoter LENTINO dekat THE STORE,KOMPLEKS SG.BULOH...
so far ok lah...better than dkat kfc...
why??
sbab kejer just diri..then klau ader customer...
baru serve...klau x der..sama ada klau ader baju cam x kemas lipat...
btulkan..then diri..then berangan...then klau akak2 tu ajak borak..borak lah..
klau x..diam jer...x tau nk ckp per...
cos bru kenal...

so kejer sama ada msuk kul
10 pagi / 1 tgh hari / 6 petang...
n sejam RM 3.80
so rasanya insya'allah boleh bertahan kejer dkt sini...
smpai bln 7..

so stp bnda msti ada pro n contra kan....
mcm kat kfc..
kejer pnat giler...+ berat..
tp sbab manager melayu so biler kita nk smbhyng just bgthu
then pgilah smbhyng...
tp kat the store ni...
maser interview dah duk bgthu
yg waktu solat hanya pada waktu rehat
time lain x leh
n i was like thinking
klau msuk full means kl 10 pg sampai 10 mlm then
it would be no prob klau nk smbhyng zohor n asar time rehat
tp maghrib???
then klau msuk noon...msuk kul 1..time zohor biler??
maghrib??

then..nak tak nak time nk smbhyng lari gi smbhyng
klau kena tangkap pun...nasiblah...
jawab jelah...nk gi smbhyng pun x boleh ker...
org nk gi toilet boleh pulak..tapi smbhyng x bleh...
then ader sorng ni promoter tetap...
klau nk gi smbhyng dier ajak mia...so ader lah kawan...

moral of d story....
biler free...jgn lengah2kan solat...
ni duk lgi 15 minit lah...tmbh 15 minit lg...
ni biler susah nk dpt smbhyng baru duk nk nyesal...sedih
susah nk smbhyng....

3 comments:

  1. HAHAHHAHAHAHHAHAH ! aku the store perak !! HAHHAA

    aku jaga BTB - PROMOTER !! HAHA

    ReplyDelete
  2. hehe...tokei cine mmg camtu..naseb bek kt tmpt ak boleyh je...

    ReplyDelete
  3. ceh....ko tahu x aiman...
    act aku sbenarnya BTB...
    then x jd...aku tukar lentino...=p
    klau x sma ngan ko...hahaha...

    ReplyDelete