so hari ni mia dah hantar surat berhenti.....
manager mia x nk terima surat tu.....
sob3...
dier ckp mia dah janji smpai bulan 9....
sebab tu dier amik mia..
klau dier tahu mia kejer kejap jer....dier x amik mia kejer.....
sory sir wan....
tapi mcm mmg x serasi ngan keje tu.....
even actually sir bgthu saya haritu gaji RM 3 sejam
tp act RM 3.50 sejam....nk b'henti gak....
mia x sanggup nk truskan kejer even sehari pun lagi....
tp mngenangkan yg sir dah buat jadual kejer....
saya x nk susahkan sir....
saya bg notis seminggu mcm yg diberitahu.....
kaki mia gilir2 bengkak ni...mcm mana nk kejer....
org tengok pun pelik dah...
mia nk buat kejer pun sakit n susah....
rasa mcm nk nangis jer....
hari ni mia x byk ckp....
sebab tahan sakit...
biler kluar jer dari dapur
mia try luperkan sakit2 tu n truskan kejer
n senyum....
smhow mmg salah mia...
x pikir pnjng before apply kejer....
spatutnyer ko dah tahu kaki ko tu x kuat....
ko jln byk pun...lutut ko dah bunyi...
ni kan plak ko diri n jalan more than 8 hours setiap hari....
mia x penah nk pegi check lutut n kaki mia sebab TAKUT....
mia penah jatuh mser main basket tp wat dunno jer...
aiyoo...kn skang dah merana...
n sebab lain mia...
mia x leh tahan lah wat kejer2 berat tu....
klau buat jarang2 maybe boleh tp klau kena buat hari2 mmg mati mia...
x mati pun hati mia mati....mia boleh wat kejer tp without smile on my face cos mia jd x suker wat bnda tu n x ikhlas....
mia x suker biler mia wat smthing x ikhlas cos mia x kan wat ngan sepenuh hati...
so kejer jd cincai....mia x nk kejer mia just cincai....
everything must be perfect....
tak sanggup nak tengok tgn mia bertambah garis2...(jd kasar)
even sekasar mana mia now i'm realise that mia x suker tgn jd kasar....
nk genggam tangan pun dah susah sebab mcm dah bengkak
n kulit mia mcm dah mkin nipis.... :(
mcm mana nk thn 4 bulan cam tu....
x sanggup2.....
even diaorg mostly pujuk mia ckp jgn b'henti
diaorg ckp kejer mia bgus n kesian kat CSC lain
sbab diaorg depends on me....
tp nk wat cam mana...kejer mia bgus sbab mia wat ikhlas...n happy
tp skang dah x happy n x spnuh hati....
mmg mia just diam jer...korng suruh lah mia wat aper pun mia buat....
tinggal kan mia wat keje sorng pun mia x cakap aper n buat jer....
tp klau ader hati sumer jalan...
tp biler dah x suker...sumer ke laut....
mia x leh bayang klau mia kejer gak smpai bln 9...
mmg parut leh b'tmbh kat badan2 ni....
x nak2...
kwan mia nyer kaki kena air panas
n mmg truk kaki dier...n dier der MC tp miss x bg gak dier cuti....
ksian dier....x leh nk byng cam maner dier tahan skit....
skang ni pikir2 lah....
biler ader chance study....study tul2...
klau tak ko kena kejer mcam ni....
cuba byng yg dah lama kejer tu mcam mana dier tahan....
that's diarog nyer kelebihan....
diaorg bkn org yg suker study....
tp diaorg bleh thn keje2 mcm tu....
tp mia tak boleh.....
that's my weakness....
study boleh just kena rajin jer....n insya'allah bleh score
tapi x boleh tahan keje2 mcm tu.....
miaaa..ciannyee..tayah la keje lagik.carik yg sesuai la.kedai buku pon not bad laa..
ReplyDeletesyimir - tq..mia dh bg surat tu so lepas sminggu dier nak kasi or tak...mia berhenti jelah...
ReplyDeleten dah dpt keje baru jd promoter kat supermarket n part time jer...so ok lah.....
ainnn - okk...mia berhenti...
huhu..ak nk komen kang kecik ati..
ReplyDelete