Wednesday, November 17, 2010

SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA

SELAMAT HARI RAYA SUME....
MAAF DIPINTA ATAS SEGALA SALAH N SILAP.....
(x kan hari raya puasa je minx maaf....hari2 pun kena minx gak...)

so per citer hari ni.....
aq rasa mood aq mase hri ni better than mase raya puasa sbb x yah pikir study....
hehehehe....
n aq pun pagi2 dah bgn sembhyang subuh....
mula2 plan nk smbung tido sbb mlm td tido lmbt....
tp disbbkan hari ni mcm b'smngat...(konon je ar..)
pi dapur n tolong mak aq msak....
pas 2 diaorg pi smbhnyang raya aq kena tinggal...
kena kmas rmh.....
stelah sekian lama aq ni pemalas nak wat keje rmh...
hari dgn jayanya aq kmas rmh....

klau dah start kemas mmg akan kmas dgn jayanya...
kesemua tmpat...even yg kecik2 pun...
aq x suker kms skit2..
klau dah kemas baik kemas sume.....
so mak aq blk smbhnyang dgn senang hati...
x de ar dier bising td...

so pas2...dah mkn sume...
kebosanan...cube teka aq wat pe....
aq TIDO !!!!!!!!!!
kejap je dlm sejam pas2 kena kejut
pi blk kg kat KG Baru,KL...
aq tido ngan bju kurung n tudung2 skali...
biler kena kjut 2...
aq bgn dah siap....

yg pentingnya hari ni...
aq mkn BANYAKKKKKKKKK
tp adik bradik aq yg lain mkn lg byk dr aq....
aq mkn byk dr hari2 lain je....
even adik aq yg prmpuan drjah 5
mkn lg byk dr aq...
heheheh...

plan sok...
pi kuar duit n beli brng2 nak bwk blk um....
2nd sem isnin ni start...
n brg2 aq kat sane sume dah nak abis....

plan luse...
hantar adik aq form 5 blk seseri...
dier nk spm slasa ni...
gud luck kat dier
tp ksian tahun ni dier asyik kena blk je...(deepavali n raya haji)
dah ar nk dkt spm...
warden nk blk kg...
sbp lain bleh je warden stay
asal seseri x leh??
thn lpas pun same..
minx nak stay skolah mase raya haji x leh..
dah ar tgh2 spm mase 2...
ish2...



aq

No comments:

Post a Comment