Wednesday, November 10, 2010

secret admire....

nape tiba2...
tajuk post aq ni hah???????

aq pun x tahu...
hahahaha....
actually aq nak bg tahu aq skang ni ade secretly admire someone.......
sape???????
der dah ckp secret wat pe nak bg tahu sape an...
hahahaha....

ok ar...
aq nak citer skit psal aq jd secret admire since kat UM ni...
first org yg aq admire ni mmg mostly dak2 seseri tahu...
mmg admire gler smpai tgk muke pun x leh...
nape??
biler tgk dier aq sedih...
so aq lari jauh2 dri dier smpai aq leh control feeling aq...
ceh control konon..
aq sedih sbb lelaki ni mmg x kan suke aq...
hahaha...
so lama2 aq dah x suke dah kat dier...
sebab?? dier dah ada makwe....huhuhu...
n masa masih pnjng utk aq fikirkan psal benda ni....

next,2nd yg aq admire....
means yg skarang ar...aq still admire lg...
dier mmg ar baik n aq respect dier...
aq x tahu ar dier perasan ke x aq admire kat dier...
hopefully x..cos klau ye mmg aq lari jauh2...
aq n dier rasanya cara ktorg fikir cam ade p'samaan
cos dah byk kali ktorg tanye soalan yg sma secara serentak kat org yg ktorng tgh borak 2...
hahaha....boleh ke cam 2...

kat sini aq nak tekankan...
yg i'm just admiring...
not falling in love....
hish...
but just wanna say that if we admire someone we should'nt make that person feel annoying with we...
even if we really love that person we should make his/her feel comfortable with us..

ok...
aq x tahu ar benda ni btul ke x...
tp yg sure ade org lain pun bgtahu kat aq bnda ni...
yg mamat ni minat aq...
but now...i feel not comfortable with him
cos the way he's approaching me..
i feel annoying n klau boleh x nak jumpa dier...
but cos i'm great in hiding my feeling so no big matter...
smtimes what u see my feeling could be fake only
cos i wanna hide the other feeling....

ditekankan disini yg aq hanya admire mamat 2...
no love here...cos it comes from me only....
skarang ni jd secret admire je ar...
need someone that aq respect
cos aq mmg susah respect guys.....
bkn x respect...tp aq mmg snang t'cabar ngan lelaki so need
someone yg mmg aq mmg dah awal2 mengaku klah...
ceh..bleh lak..

dah ar...bye2 secret admire...
cos when i admire smone i'll trying 2 be away from you...
cos i don't want to dev my feelings...
seeing you will make me 10000000x happy n energetic...
really2 dangerous...so trying my best...bye....


5 comments:

  1. aku rasa kan, secara sengaja tanpa kau sedar kau sebenarnya dah dedahkan sapa yang kau admire even u did not mentioned who he is. ~ huhu

    ReplyDelete
  2. oh mia.. aku pun. banyak gilaa yang aku admire kt UM nih. so extremely dangerous.. camne nih? hehe :P

    ReplyDelete
  3. oit zati, banyak jugak ye kau admire? hahahha

    ReplyDelete
  4. dayah....agak ar...
    krng dah secret 2...hehehe....
    zati....ko x pe lg admire x mcm aq...

    ReplyDelete