Friday, June 4, 2010

life kat um

huhhhh......
dah 2 minggu dah masuk um...
conclusion not bad...

MINGGU HALUANSISWA....

x terok sgt pun....
sbb asimilasi kat seseri lg teruk kot....
PP(pembantu pelajar) pun baik2 kot...
eventhough kadang garang lah jugak...
yg kurang best kena pegi balik DTC(dewan tunku canselor)
boleh kata 3x dalam sehari yg jauhnya
x boleh nak kata...
klau jln 2 bolehlah lg
ni kena jog dengan pakai baju kurung ngan beg,fail,bekas makanan,botol air,payung...
nak mkn lunch ngan dinner pun x lalu sebab rushing sgt
tp best giler..

PENUTUP HALUANSISWA

Best giler mlm 2....
persembahan 2 x mcm diaorg berlatih dlm bape hari je.....
bapak kalah persembahan skolah...
mmg gempak giler
mcm pegi tgk konsert/show yg kena byr beratus 2..
dahlah dpt duk dpn.....
so best giler...
thumbs up for budak2 persembahn....

LECTURER...
lps haluansiswa
start lecture...
lepas 2 minggu baru start tutorial ngan amali...
mase 2 x boleh rehat langsung 8-5..
mesti mcm 24 jam 2 x cukup...
so kena nikmati masa yg ada ni....

mcm mane lah org lain boleh dpt 4 flat????????
susah giler nak faham n tangkap mase lecturer membebel kat depan
sambil kabut salin nota.....

1 comment:

  1. nampak gayenya... ramai yg kata orientasi kt U x steruk kt SESERI dulu. kire SESERI lg kejam la? HAHAHA ;p...

    ReplyDelete