23/5/2010
Esok pagi before 8.30 nak kena berangkat pegi um...
excited??????????
bolehlah....(x sgt)
takut...cuak pun ada..
ade haluansiswa(mcm orientasi gitu) seminggu...
beli buku kat kak nabilah noree..
dier bagi harga baik punya....
sebuah RM 10
beli 7
pas2 dier nak bagi soalan past year ngan notes2 pensyarah...
result asasi 09/10 baru je kuar ari 2..
kak nabilah noree dpt 4 flat...
terer giler dier...
so hopefully beli buku dier dpt cam inspiration utk study...
ramailah gak seseri yg dpt um dpt scholar....
so x tahulah bape ramai yg tinggal nanti...
yg dah sure msuk um qatam,afifah norman ngan milah...
yg lain x tahulah...
hopefully ramai lah gak nanti kat um...
kwn dah kenal senang...
td ade t'bace...
yg kolej ke 12 um campur laki ngan perempuan
eventhough aras lain2...
harap2 tahun ni x de...
agak scary....
lepas ni nak blajar rajin2...
klau kak nabilah noree boleh dpt 4 flat...
knape aku x boleh.....
nak concentrate study je...
setahun je kat situ
x leh main2...
p/s: congrats sape yg dpt scholar
sape yg x dpt jgn sedih2
rezeki ada di mana2
kat mana2 pun still kena study
overseas/local/matriks/ipta/ipts...
so all the best...
No comments:
Post a Comment