Friday, April 9, 2010

reunion...

smalam reunion SK AU Keramat kat Times Square
pegilah naik motor pegi stesen komuter sg buloh
pas2 naik komuter gi kl sentral
sampai kat kl sentral mencari di manakah nak naik monorail ni????

tgk signboard tp x jumpa2
kebetulan t'nampak perempuan india dan instict mengatakan tanye dier
tanyelah dan punye b'nasib baik dier pun nak pegi tmpat yg same...
rupenye nak naik monorail kena keluar kl sentral..
jauh lah gak...hmmm x delah x jauh sgt

sampai kat ts
mcm rusa masuk kg..
yelah x penah pegi...
first time pegi mse skolah rendah
cari si fikri ni...

call fikri..
mira : ko kat mane ni??
fikri : hmmm..ko kat mane??
mira : kat ts lah tp x tahu kat mane...
ko bg tahu ko kat mane nanti aku cari..
fikri : aku kat Borders
mira : haa?
fikri : Borders first floor
mira : ha..ok2 nanti aku cari
(dlm hati ape kebenda tmpat 2)

last2 jumpa gak...
hish..dier dah tinggi
dulu dier rendah je...
aku ni x tinggi2 gak dari dulu
huhuhu...

fikri bwk kwn dier
x igt name tp bkn bdk skauk
bdk teknik cheras

yazwan x dpt dtng sbb sedara dier meninggal
so ktorg mcm hilang arah sbb dier master mind
nak main boling aku x reti...
so duduk borak ngan fik...
fik dah loyar buruk dah skarang
dulu diam je..

duduk kat mcd
dpn cosmo world 2...
aku nak main tp diaorg x nak..
nevermind
2 lah benda dpn mata x semestinye dpt
nak pegi genting my mum x kasi

aku suka giler main mainan kat situ
adventure..
takut mmg takut but i like!!!!
nanti my sis blk cuti nak ajak dier pegi..
dgr org menjerit2 main benda 2
geram giler x dpt main

tp x pe last2 ktorg gi tgk wayang
cite stilleto best lah gak
lawak giler citer 2 tp ending dier mcm x best sgt
first time tgk wayang citer melayu..

pas tgk wayang diaorg gi main boling...
aku x main sbb dah nak kena blk..
2 pun blk kena marah cos blk lmbat...
pukul 6 sampai rmh
bajet ar naik komuter yg mcm siput 2 mmg lah lmbt
klau nak suruh org blk awal beli helicopter utk org
x payah sesak2 naik komuter

bising sbb naik motor tgh org blk keje ni bahaya
alah klau nak fikir bahaya mane2 pun bahaya...
hari 2 blk pesta buku kul 3 lbh pun sesak
sbb ade accident
pkul brape blk pun same jer

sesak gak jln 2
sg buluh kan memang sesak je memanjang...
jln 2 x pernah lapang...

hati jahat ckp : lain kali blk malam baru tahu...
kluar x bg tahu nak???
minx kuar ngan kwn pun x kasi...
kwn org sume baik2
bknye kwn ngan budak jahat x kasi org kuar

baru sekali kuar ngan kwn dah bising2
nak suruh org duk rmh je jd perkasam ke..
pas2 biler nanti dah bebas msuk u jd mcm org culture shock
sbb 2 lah budak2 kg byk rosak
sbb benda ni lah..

bajet ar org lain celebrate ngan kwn biler result gempak
org ni x de pun kuar ngan kwn
last year dah janji dah nak celebrate ngan idham tp x pun...
sebab dier laki malaslah(tgok betapa baik org ni)

lepas ni x kira nak kuar gak
klau anak 2 sosial org faham lah gak nak kongkong
ni anak baik,result ok per
tp kena layan mcm dpt result teruk giler,mcm budak sosial

dah 4 bulan lepas spm...ha ni list org kuar
1. pegi mid ngan adik itupun bln 3
2.pesta buku
3.reunion smalam

korang kira lah sendiri peratus org kuar dibandingkan dgn duk rmh
TENSION GILER
x sabar nak msuk u dudk ngan kawan2
kuar setiap minggu
malam ke siang
suka hati orglah
(dah mcm budak jahat kan)
*inilah kesan dier klau anak yg baik kena kongkong
fikir2 kan lah

aku ni ckp je boleh
buatnye x
all this while my friends yg maintain me to follow the correct path
without they realise it
that's why i love all my friends so much

i can cry 4 many days if my friends got hurt
when i miss any of them i will cry the whole day
when i said i miss u,i really really meant it
and i hate when there is/are people not allow me 2 meet my friends

*oh...and i'm crying right now..

No comments:

Post a Comment