Friday, April 30, 2010

my story

hari ni dah wat something yg ade positif and negatif effects...
klau ikut kata hati yg jahat mmg amik yg negatif 2...
tp nak sedapkan hati amik yg positif

THIS IS THE STORY....

mase pegi MAC(majlis anugerah cemerlang) sabtu hari 2 24/4/2010
entah knape hati ini suruh menjauhkan diri drpd ckgu penyelaras kadet polis
tp aku wat bodo je ngan kata hati ku ini...
wat cam biasa je...
salam cikgu 2...

mase tgh tunggu nak amik anugerah
tiba2
cikgu 2 tegur and ckp pasal kadet polis nak msuk pertandingan....
aku dengar je...
dier ckp uniform,aksesori x cukup
cos ade yg x pulangkan...
ok aku pengerusi dulu tp mase skolah dulu
skrang ni dah abis skolah dah dpt surat b'henti pun

mase nak abis skolah dulu aku dah suruh dah pengerusi baru kutip...
minx kat sorang2,sbb biasalah senior klau bab nak pulangkan barang ni mmg liat skit
dier ckp ye,tp x wat pun...
buzy study ,klah senior nak amik spm

sambung citer

dier minx no.fon aku sbb suruh aku pegi minx blk baju2 2 kat valiant yg x hantar
nanti ape2 dier call and dier suruh aku dtng tolong train kawad...
aku angguk je(aku ni mmg lmbt nak proses information sbb 2 boleh kena tipu duit ngan org tepi jln)
lepas dier dah bla
baru aku t'igt mmg uniform x pernah cukup pun slama ni...(lambat fikir kan...)

igtkan nak off fon sampai pertandingan 2
tp x baik lak
so khamis malam dier call
mase 2 tgh jln2 kat the store ngan family..
dier suruh ikut dier pegi beli brg
bg alasan jauh
dier ckp rmh kat mane
sg bloh
dier ckp naik ktm nanti dier amik..

so harini jumaat 30/4/2010
kul 11 kuar rumah pegi econsave kuar RM 50 kat atm
sbb dalm purse ni ade RM 9 je...
mula2 nak kuar RM 20 je tp atm 2 short duit 10 ringgit
t'paksa lah kuar 50
pas2 topup 3 ringgit

naik ktm sampai stesen putra kul 12.30
cun lah 2 cos dier ckp kul 12.30 dier free
tunggu kat ktm setengah jam
dah lah duduk kat tembok yg bwh 2 landasan
klau jatuh mmg habislah
org tgk mesti fikir nak mati ke...
dah lah panas
so pegi the mall beli mc flurry
jln2 tunggu dier call
x call pun..
duduk kat bus stand
nak call dier no.fon x de

skali nampak zenith kak anis nabilah
tgh ckp kat fon
tegur lah dier
rupa2 nya dier pun nak pegi skolah
dgn kak jiah,kak amy,lg sorang x igt nama

pegi lah skolah
cari cikgu...
x de pun
pegi sembahyang
cari lagi..
x de pun
skali nampak my sis
dier skolah same ngan aku dulu
panggil lah dier
dier suruh blanja makan
pegi kantin
makan2

kul 3.30 pegi tgk kawad
not bad cos baru blaja brape hari
borak ngan wani
kul 4 gerak blk
ktm lmbt 10 minit
skali sampai
penuh mcm tin sardin
nak x nak kena masuk gak
sbb kena blk before my dad blk kul 5.30
klau tunggu train lain mmg lmbat lah gayanya...

balik lah rumah
merempit

1 comment:

  1. mak oii..punye la dia beriye2 ajak ko..pastu batang idong pon xde.. mmg bazir masa ! lol sian ko..seb bek aku x ikot ko skali.. huhu aku lagi joah kot.. huhu

    ReplyDelete