SESERI
skolah yg x pernah diketahui sebelum ini...
ahad ni dah kena blk skolah sebelum kul 6
kalau x...PULANG BERMALAM & KELUAR BANDAR KENA TARIK...
buat masa ni x pernah lah extend cuti..
balik skolah...dapat result mid year x tahu lah ok ke ko???
tgk jelah nanti...
b'mulah sesi tension mengension(p'kataan baru)...
tension ngan study pastu tensionkan org..
mcm mane???
* bile dah tension 2 b'kumandang lah radio diacarakan dj Mia..
keluarlah lagu2 yg t'semat di ingatan ku ini.
habis bising satu kelas...
sabar lah ek...
igtkan td nak wat hmwrk chemistry tp x tahulah jap lg kot..
TUNDA2 mane nak siap hmwrk..
itulah dia sikap yg sgt susah nak ubah..
tgklah nanti..perlahan2
majority x suka masuk SESERI cos diaorng ckp x best..
Peraturan ketat giler pastu busy kalahkan skolah biasa..
dah nama pun SBP memanglah lain..
tp x best pun inilah dia tmpat yg paling sesuai klau nak dpat straight A1..
kalau kat sini rasenya adelah peluang nak dpt straight A tp klau kat skolah biasa
peluang dia cam tipis kena gi tusyen..
ingat org kaya ke nak gi tusyen..
cikgu2 SESERI dah cukup bagus utk ktorng
dengar cite ade interaksi akademik ngan MTD ngan AsIS..
TAK NAK...TAK SUKA....
nak buat ape interaksi 2 ktorng nak blajar ngan cikgu2 dari buang masa ngan diaorg..
memanglah blajar tp berapa peratus yg masuk b'banding ngan cikgu
ramai kwn2 yg x nak interaksi 2...
ktorng x nak ade yg jatuh t'perangkap dlm perangkap 'cinta' MTD ngan AsIS
semua VALIANT kena fokus kat SPM pastu dpt straight A...
No comments:
Post a Comment