
haiii...haiii.....lama tak update....
mia malas nak update plus busy.....busy ker???
boleh lah...
per bendanya....caption tu....1/8????
1/8 tu makna nya ada lagi 7/8 semester untuk diharungi....
dan pejam celik....1/8 semester dah hampir meninggalkan mia...
selesai menempuh 2 paper final semalam...
that's ODE(ordinary differential equation)and THERMODYNAMICS...
based dari carry mark ODE untuk dapat A kena score 60/100 paper final n insyaallah boleh kot...
tp reverse lak tuk thermo...carry mark mia tak tahu baper
then semalam ada 2 soklan senang dan 2 susah
dan alhamdulillah yang senang boleh jawab...yang susah???
sepatah haram pun tak thu....
tapi test 1 thermo haritu baru tahu dan tak sangka lak dapat markah tu
sebab ingatkan lagi teruk...kalau tahu thermo markah macam tu
tak dernya buat keje2 tak patut sepanjang sem 1...
apakah????? sebab dah mind set thermo susah...then kelas thermo lak kul 8 pagi
nak habis2 sem ni selalu lah TERponteng kelas...
ada TER tu tau....sebab dah macam give up...dan tak per lah repeat jer lah next year....kalau lah tahu thermo SENANG macam ni....dah rajin awal2 lagi...
so moral of the story....susah pun jangan give up untuk study
sebab kt tak tahu apa rezeki kita an...mana tau...biler kita work hard n smart on that subject
yang susah akan jadi senang....
selama ni dah set fail thermo....tapi insyaallah tak fail kot
dan plus quiz2 yang mia tak buat sebab ponteng mia akan make sure mia dapat full mark....bleh x?? dapat 2nd chance untuk buat quiz tu so tak leh sia2 kan...
so rabu ni
paper physical chemistry dan inroduction to chemical engineering....
biler tengok member2 kat UM jadi semangat nak blajar....
miss them sooooo muchh....
sem ni 4 paper jer final dan amik 15 jam kredit...
sem 2 masak mia....6 paper time final dan 19 jam kredit....
busy lagi best....insyaallah...biler busy baru nak study smart...
P/S : Selamat melangkah ke tahun baru 2012...semoga apa yg dihajatkan tahun 2011 tercapai dan tahun 2012 membawa sinar baru kepada kita semua
P/SS : dah x der belas dah kat umur...tahun ni dah 20....dulu rasa kakak dah tua biler dah melangkah 20...tp bila diri sndiri macam x percaya dah 20....satu angka yg agak pelik sbb still rasa muda...hehehe....mcm budak2
P/SSS : selamat menempuh alam seterusya degree untuk menjadi engineer yg berjaya....chaiyok2 mia....