Tuesday, November 8, 2011

MY NEW HUBBY....





my 1st hubby...just bought it today....
supposely hubby tu hadiah spm...
but for now guna duit sendiri dulu skit....sob3...
habis bankrupt mia....
ada lg 2 bulan lak tu nk kena survive....
makan pasir jelah mcm ni hari2...huhuhu
diet skit....bleh kurus...

2nd
sbb fon mia dah rosak...
2 minggu kat pahang mia survive ngn fon rosak...
sian x?? sian an...
n beli tu pun klau boleh nak tahan lama2 skit...
boleh x???
hopefully dier tahan ngn mia yg kasar kalah lelaki....

insyaallah...
fon tu takkan terjun dah katil pagi2...
mia dah wat tmpt special tuk fon tu beradu setiap malam...
n mia dah try wat precaution terbaik tuk jaga fon tu x bg jatuh...
sbb mia takkan boleh pegang fon then kena wat bnda len sbb mia akan lupa mia pegang fon....then lepas fon tu...mcm ada barah otak jer mia ni...

n laptop ni...
adalah 1st laptop yg memang betul2 hak milik mia...
yg sebelum ni akak mia punya...then rosak dier beli lain
then ayah repair mia curik bawak g um
rosak lg..wat x thu...ayah repair...amik blk...hehehe...
n mia akan jaga elok2 mcm nyawa mia
x nak dah bg dier x cukup tido...24 jam x tido langsung
sebenarnya mia kedekut...x nak guna duit sendiri tuk beli laptop
biar jer guna yg compaq tu even dah rosak pun..
tp da ayah paksa beli....kena lah beli....janji ganti blk duit org....
hehehe...ckp hadiah mana leh guna duit sendiri...
habis mia korek celah almari....poket suar...celah baju
nak cukupkan duit....pg minx derma...sadis x..
pasni diet meh...dah bankrupt wat cara bankrupt...sob3...

p/s : rashdan ko an kaya dpt scholar dier siap bg 10 000 bg mia skit kat sini....
x sian ker.... =p

2 comments:

  1. ooo... ngumpat ehhhh... haha... mane ade 10000 lah... sebulan dpt U$D 500 je... darab 3.1 camtu la... hari tu yg mula2 sampai je dpt RM17000++.. tu yg sempat lg beli fon samsung galaxy s2.. hehe.. jgn marah! :D

    ReplyDelete
  2. GALAXY S2?????
    siyesly...tu dah mmg kurng asam an...hahaha

    ReplyDelete