Friday, June 10, 2011

SHARING IS CARINGGGG

found it smhwhere dlm novel....

kita takkan dapat carik seorg manusia yg smpurna di atas muka bumi ini....
TAK ADA....
stp org ada kelemahan masing2...
kita jatuh cinta bukan sbb b'jmpa dgn org yg smpurna tp stlh kita blajar mnerima sgala yg ada pada diri dia...
we come to love not by finding a perfect person,but by learning to see an imperfect person perfectly....

done with sharing....

kita bertemu kerana allah...
maka apabila terjadinya perpisahan....
itu juga adalah kehendak ALLAH...
ALLAH yg maha mngetahui...
jika itu yg terbaik untuk kt..ia pasti akan kembali...
skiranya kita tidak daptt mnerima perpisahan itu..
diibaratkan kita tidak mnerima ketentuan allah
kerana sgala yg terjadi adalah ketentuan allah...
apa yg terjdi..itulah yg terbaik utk kita...
pro n cont pasti ada...

that's why i've never being sad for a long time....
it's enough for a few days...
then...live must go on...

so hari ni...mia dh start jahit kaki suar org...
ok with that...
learn smthing new....

okk....mia x dpt usm....
dr tgh hari mia excited nk tgk kptusan...
then time rehat ptng pgi lah CC check...
n sory..my application was rejected...

1 comment:

  1. dont worry..
    there must be ur chance next time..not for degree mybe for ur master..if not mybe ur PhD..dont give up to try my dear.. ^_^

    ReplyDelete