Saturday, September 4, 2010

MID SEM EXAM RESULT

Mid sem nye result dah kuar....
nk tahu x aq dpt brape???
sumpah teruk giler....
alhamdulillah x de fail
tp aq dpt satu je A

gred keseluruhan B-

FQAH0111 (BIO 1) - B-
FQAH0112 (BIO 2) - B+
FJAX0111 (ALGEBRA) - B-
FJAX0112 (CALCULUS) - B+
FKAX0111 (CHEMIST 1) - A
FKAX0112 (CHEMIST 2) - B-
FMAX0111 (PHYSIC 1) - C
FMAX0112 (PHYSIC 2) - C

teruk kan....
huhuhu....
one of the worst in my class...
tp x pe tunggu final exam nanti...

i wanna ask for ur forgiveness...
sory if after this i won't laugh at ur joke...
sory if i don't smile at u
sory if i don't talk to u
sory if after this i don't sms u
sory if after this i don't want to sit with u in dku
sory if after this i don't want to study with u
sory if u don't see me smile during this raya..
sory if i don't want to hang out with u
sory for everything cos this last one month is very important to me..

i've enjoy everything in um for this 4 months
so it's time for me to focus back on my mission..
love all my friends especially dak2 fizikal..
eventhough i'm not one of their besties
but being with them is fun enough..
-jazmin -shafiq(sains labuan) -nik(sahmura) -hafizuddin(asis) - mubarak(asis) -ad(soksek)
-adib(soksek) -affan -bear - bunga(rmc) -sean(rmc) -sufi(hayat)-ajim -kausar -meo
rmai lah lagi...
kwn hayat cam kurang selain seseri
dak2 fizikal ckp hayat nerd..
diaorg gurau je k...

pas ni mmg confirm aq akan jd lbih rajin..
inyaallah...

----------------------------------------------------------------
din lps ni kena tolong aq dlm physic...
bio hari2 kena baca skit2 smpai habis..
chemist kena cpt fahamkan apa yg x faham..jgn salah konsep
algebra n calculus kena wat lat.byk2 dah lah exam x de formula..
conclusion : fokus n klau x tahu tanye org n kepada org ditanye silalah bantu aq...

No comments:

Post a Comment